Agencja reklamowa, a producent reklam

Reklama to środek, to armata, która ma prowadzić Twój biznes do sukcesu. Gorzej jeżeli staje się tylko strzelaniem na oślep. Znajdź sposób, żeby Twoja firma nie była jedną z wielu! Sukces i skuteczność to systematyczna praca, ale w przypadku reklamy ciężka harówka oparta na wiedzy i konkretnych doświadczeniach.

Nasza ekipa uwielbia piosenkę z bajki Pinky i Mózg, ale kierowanie się planem zawładnięcia świata (co najlepsze codziennie nowym) może być cudowne tylko w bajkach. 

Czym kierować się kiedy wybierasz miejsce, które zajmie się kompleksowo Twoją reklamą?

Pewnie część z Was odpowie, że ceną. I tak jest to argument, ale najgorzej jeżeli jest to tylko jeden, jedyny czynnik, który skłania nas do wyboru. Odczarujemy dla Was pojawiające się na rynku dwa rodzaje firm zajmujących się tematyką „reklamy”. Firmy produkujące reklamę i agencje reklamowe. Na pozór dla przeciętnego odbiorcy różnią się tylko nazwą. Ale prawda jest jednak inna.

Pod lupę bierzemy tych pierwszych, czyli firmy produkujące reklamę. Producenci reklam zazwyczaj jak sama nazwa wskazuje zajmują się produkcją, przygotowaniem i często montażem pewnego asortymentu, który wybiera sam klient. Trafiając do producenta możesz mieć pewność, że sam produkt zostanie dopracowany i przygotowany w najwyższych możliwych standardach, ale czy jest to warunek, który sprawi, że Twoja reklama będzie SKUTECZNA?

Czym więc są agencje reklamowe? To miejsca, których domeną jest kompleksowość. Od doradztwa, po dobór, wyszukiwanie i również produkcję. Powiecie, że to jest to samo? Jesteście w błędzie. Pomimo tego, że możemy być stronniczy, bo sami pracujemy od lat tworząc jedną z najstarszych w Mikołowie Agencji Reklamowych wiemy jak ważny jest wybór miejsca, które zadba o Twoją reklamę. Agencja reklamy, reklamowa, jak kto woli to połączenie profesjonalnych usług doradczych z produkcją asortymentu reklamowego.

Agencja brzmi dla Ciebie „drogo”? To największy mit z jakim się spotykamy. Mamy w swoim asortymencie pełen zakres produktów ze świata reklamy. Począwszy od reklamy świetlnej naszej produkcji, po druk cyfrowy również w naszym parku maszynowym, po offset, wielki format, a nawet laser, odzież reklamową i gadżety. Dzięki tak szerokiej bazie produktów znajdujemy rozwiązanie na każdą kieszeń. Co więcej usługi doradcze w zakresie całego naszego asortymentu są dla naszych klientów zupełnie darmowe, czyli oprócz zakupu na wstępie masz pewność, że wybierasz mądrze i dobrze, działając na korzyść swojej firmy.

Zdradzimy Wam jak wygląda wstępna weryfikacja Waszego planu reklamowego w naszej agencji. Zaczynając rozmowę na temat konkretnego produktu, szeregu usług agencja będzie drążyła i poszerzała swoją wiedzę w zakresie działań, które już prowadziłeś. Nie, nie dlatego, że jesteśmy wścibscy i ciekawscy (no może odrobinę…) naszym celem jest poznanie Twojej firmy na tyle dobrze, żeby móc powiedzieć, że wybór produktu, którego dokonałeś, będzie wpływał pozytywnie na wizerunek i działania reklamowe Twojej działalności. Oczywiście nie lubimy kłócić się z klientami, a nasze sugestie zawsze pozostają w sferze „w dobrej wierze”.  

Wątpisz, że to możliwe? Nie zawsze kilka zdań działa jak magiczna różdżka, ale na przykładzie: Wpadasz do nas mówiąc, że zrobimy 10 tys. ulotek, bo masz kogoś kto rozniesie Ci je po „Mikołowie”, bo handlujesz kominkami. Nam zapala się czerwona lampka, wiedząc jak określić grupę docelową już wiemy, że ktoś kto proponuje Ci sampling na taką skalę może nie zdawać sobie sprawy z tego, że skutek całej akcji będzie mizerny. W naszych głowach roi się od wspomnień kiedy to klient ma pewność, że produkt, albo usługa o którą pyta będą idealne, a my weryfikujemy jego plan mówiąc, że inne rozwiązanie będzie SKUTECZNIEJSZE. Dochodząc do tego mementu opieramy się o najważniejsze słowo, które opisuje działanie reklamowe – mowa tutaj o efektach.

Działając w reklamie od 2008 roku, wiemy, że połącznie planu, tego realnego do wykonania z naszymi marzeniami i aspiracjami to trudna i mozolna praca. Nic nie dzieje się bez przyczyny, klienci nie spadają z nieba, a pieniądze na inwestycje reklamowe się nie rozmnażają same. Jako „ludzie” od reklamy mamy także świadomość, że pieniądz zainwestowany w reklamę, ma przynieść z nawiązką nowe zlecenia i zwiększyć sprzedaż. Mając wiedzę i szereg środków możemy z czystym sumieniem powiedzieć, że tworzymy miejsce, które zadba o Twoją reklamę najlepiej.

share
Next Reklama nowej firmy

Comments are closed.